2008. január 24., csütörtök

álom

Azért ez most megint lejegyzésre sikeredett:
Tegnap este egy házibuliban voltam. Ismerősök talán csak Dani meg Ági voltak. Azt kezdtem fejtegetni Daninak, hogy öngyilkos szeretnék lenni. Ő ellenezte a dolgot, de nem abban az értelemben, ahogy gondolnánk. Válasza az volt, hogy nem lehetek öngyilkos, akkor inkább megöl engem.
Én elkezdtem mondani, hogy hogyan csonkítanám meg magam, Dani meg mindig überelte:
- Levágom a nagylábujjam!
- Igen? Jól van, én meg levágom a lábadat!
És belegyeztem. Dani fogott egy meglehetősen nagynak tetsző kést és nekiesett a bal lábamnak.
Nem vágta le, de tisztességesen "körülmetélte", és ennek megfelelő tekintélyes vértócsa keletkezett a padlón. Az emberek nem értették a dolgot.

És én sem. A láblevágás arra ment volna ki, hogy elvérezzek, de nem véreztem tovább, mindazonáltal nem tudtam rendesen menni a bokám körül húzódó mély vágástól.
Aztán nekitámaszkodtam egy radiátornak, Ágival beszélgettem valami hétvégi buliról, sörfesztiválszerű dologról (tegnap a Mars tér mellett sétáltam, és eszembe jutott, amikor Ágival a sörfeszten sétáltunk, innen lehet ezen vonatkozás), az álmomban együtt voltunk.

Ez a buli olyan volt, mintha egy átlátszó falakból álló épület lenne a TIK mellett.
Én mondtam, hogy hazamegyek. És a következő képben a tiszakécskei Fő úton húztam a lábamat hazafelé.
De nem értem haza.

Valahogy Békéscsabára kerültem, és Balázzsal elmentünk egy múzeumba, ahol nem akartak beengedni a véres lábam miatt. Balázs csak értetlenül nézett rám (vagyis inkább megvetéssel), amikor elmeséltem neki az egész öngyilkosos sztorit.

Kb ennyi.

Az egészben az a furcsa, hogy egyáltalán nem riadtam fel, minden természetesenk tűnt. Hogy én akarom, hogy levágják a lábam bokától, még a többi ember rémülete sem ébresztett fel.

A másik furcsaság: elmeséltem egy álombeli eseményt egy álombeli kontextusban. Talán az lett volna csak a legjobb, ha Balázsnak azt mesélem el, hogy az egész lábvágást álmodtam.
Kár, hogy nem, lehet törökedni rá, be jó lenne: cél elérni, hogy álmomban álmodjak, és azt a z álmot álmomban elmeséljem valakinek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

huha